
شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو...!!!

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 14:03
در خاطرات هرکسی، چیزهایی است که به نامه های نا گفته ...ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 14:03